لیگ برتر فوتبال انگلیس| تساوی پرگل لیورپول مقابل استون ویلا؛ شیرها همچنان امیدوار به کسب سهمیه

0:40 - 25 ارديبهشت 1403
کد خبر: ۴۷۷۳۱۷۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
لیگ برتر فوتبال انگلیس| تساوی پرگل لیورپول مقابل استون ویلا؛ شیرها همچنان امیدوار به کسب سهمیه
شاگردان یورگن کلوپ شب گذشته در آخرین دیدار از هفته سی‌وهفتم لیگ جزیره در دیداری پرگل مقابل استون ویلا به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند.

خبرگزاری میزان - در آخرین بازی از هفته سی‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (دوشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ویلاپارک، استون‌ویلا تیم چهارم جدول رده‌بندی پذیرای لیورپول رده سومی بود که این بازی با تساوی ۳-۳ خاتمه یافت.

لیورپول ۳ - استون ویلا ۳

گل‌ها: یوری تیلمانس (۱۲)، جان دوران (۸۵) و (۸۸) برای استون ویلا. امیلیانو مارتینز (۲ گل‌ به خودی)، گودی گاکپو (۲۳) و جرل کوانسا (۴۸) برای لیورپول

در پایان هفته سی‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس، آرسنال با ۸۶ امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی با یک بازی کمتر و ۸۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد. بعد از آرسنال و من‌سیتی، لیورپول ۷۹ امتیازی سوم است و استون‌ویلا با ۶۸ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است.

پس از این تیم‌ها، تاتنهام با ۶۳ امتیاز و یک بازی کمتر پنجم است. در حالی که سهمیه لیگ قهرمانان سیتی، آرسنال و لیورپول قطعی شده است، سرنوشت آخرین سهمیه انگلیس در فصل آینده لیگ قهرمانان هنوز مشخص نیست، اما تنها تیم‌های استون‌ویلا و تاتنهام برای کسب آن شانس دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *